Опис досвіду роботи
«Роль художніх засобів у розкритті змісту художнього твору»
Пленерні уроки – це уроки спілкування з живою природою, які навчають бачити красу у повсякденності. Відчувати душею і серцем мову рідної землі. , спостерігати за сезонними змінами у природі.
Саме такий урок був проведений у 9 класі Вороблячинського ЗССО І-ІІ ст. імені Героя України Віталія Коцюби (учитель Круглій М.М.) з теми «Роль художніх засобів у розкритті змісту художнього твору». Учні спостерігали за красою весняної природи і описували її у творі-описі, підбирали епітети, метафори, порівняння для опису весняного неба, вправлялися у складанні поетичних рядків з використанням анафори та епіфори.
Переглянути відео уроку - Відео 1, Відео 2, Відео 3, Відео 4
Старий рік минає…
Під такою назвою 18 грудня була проведена святкова виховна година у 6 класі Вороблячинської ЗОШ І-ІІ ст. ім. Героя України Віталія Коцюби (кл.кер. Круглій М.М.). Учні з нетерпінням чекали на цю подію. Адже кожен з них виконував роль таємного Миколая для свого однокласника. І найважчою виявилась умова – залишитись по-справжньому «таємним». Зате скільки радості було від одержаних сюрпризів! А ще школярі одержали грамоти від Святого Миколая за послушність, доброту, милосердя та інші добрі вчинки. Шестикласники підбили підсумки їхнього співжиття у році, що минає. Попросили вибачення за допущені непорозуміння, подякували один одному за добрі вчинки, висловили свої побажання щодо організації життя класу у прийдешньому році. На завершення дзвінко звучало «А хто, хто Миколая любить…».