Вороблячинcька ЗОШ І - ІІ ступенів імені Героя України Віталія Кoцюби  
 
Головна | Реєстрація | Вхід | RSSПонеділок, 28.05.2018, 06:28

Вороблячинcька ЗОШ І - ІІ ступенів імені Героя України Віталія Кoцюби

Меню сайту
Категорії розділу
Для вчителя світової літератури [10]
Наше опитування
Хто Ви?

Всього відповідей: 19
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог файлів

Головна » Файли » Для вчителя світової літератури

Літературні диктанти
[ Викачати з сервера (114.0Kb) ] 10.04.2014, 20:27

Літературні  диктанти

8 клас

ІІ   частина

                     Укладач:  

Вчитель світової літератури  

СЗШ І – ІІ ст. с. Вороблячин  

Круглій  М. М.

Bступ

        В історії людства читання завжди відігравало велику роль. Сьогодні читання пронизує всі сфери нашого життя. Воно покладене в основу інформаційної, пізнавальної, професійної , а також щоденної діяльності людини. Формування читацької культури є одним із головних завдань уроків світової літератури.

       Узагальнений аналіз результатів навчальних досягнень школярів, соціологічні дослідження, численні матеріали фахової преси дають підстави константувати загальне падіння читацької культури в суспільстві, зниження інтересу до літератури. Особливо гостро ця проблема постала при вивченні літератури у старших класах, коли процес читання школярів стає менш керованим з боку вчителя.

     Серед причин, що спричинили розвиток  цієї негативної тенденції, можна виділити такі чинники , як зниження економічного та морально-культурного життя нашого суспільства, засилля масмедійної культури, захоплення молоді комп’ютерними технологіями та Інтернетом.

      Виходячи із сказаного, читацька діяльність із яскраво вираженою комунікативною спрямованістю є провідною на уроках літератури. Завдання вчителя – « поставити читання так, щоб воно розвивало мислення і збагачувало почуття». Учитель повинен навчити дітей розуміти художні твори. Адже кожен твір, яким би довершеним він не був, ніколи не справить враження на читача, якщо той не зрозуміє його до кінця. Школярі не завжди і не все сприймають після першого читання. Дуже часто вони йдуть до розуміння через емоції , що виникли під час ознайомлення з текстом. Домогтися вдумливого прочитання твору можна за допомогою різноманітних форм роботи на уроці. Однією  із них є написання літературних диктантів за змістом твору чи за біографією письменника.

     Така форма перевірки знань учнів формує навички уважного читання твору, вміння визначати головне, співставляти події, встановлювати зв’язки між життєвим шляхом письменника і його  творчістю.

    Запитання, використані у запропонованих літературних диктантах, допоможуть перевірити вміння учнів визначати головних і другорядних героїв, тему та ідею твору, елементи сюжету,знання літературознавчих  термінів, здатність визначати причини та наслідки конкретних вчинків героїв,  вплив літератури на інші види мистецтва.

Категорія: Для вчителя світової літератури | Додав: Vorobljachyn
Переглядів: 741 | Завантажень: 156 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту



Розвиваючі ігри для дітей

"Незвичайні шашки"


Copyright MyCorp © 2018
Безкоштовний хостинг uCoz