Вороблячинський ЗЗСО І-ІІ ступенів ім.Героя України Віталія Коцюби  
 
Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСубота, 23.11.2024, 13:04

Вороблячинський ЗЗСО І-ІІ ступенів  ім.Героя України Віталія Коцюби

Меню сайту
Категорії розділу
Для вчителя світової літератури [10]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 75
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Орієнтована структура 2021-2022 н.р.

I семестр – з 01 вересня по 30 грудня 2021 року;

II семестр – з 10 січня по 03 червня 2022 року.

Останній дзвоник - 03 червня 2022 року

Канікули:

осінні - з 23  по 31 жовтня 2021 року;

зимові - з 31 грудня 2021 по 09 січня 2022 року;

весняні - з 28 березня по 03 квітня 2022 року;

Великодні -   22-25 квітня 2022 року;




Заява батьків для зарахування їх дітей до 1 класу

Каталог файлів

Головна » Файли » Для вчителя світової літератури

У категорії матеріалів: 10
Показано матеріалів: 1-10

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам

Літературні  диктанти

8 клас

ІІ   частина

                     Укладач:  

Вчитель світової літератури  

СЗШ І – ІІ ст. с. Вороблячин  

Круглій  М. М.

Bступ

        В історії людства читання завжди відігравало велику роль. Сьогодні читання пронизує всі сфери нашого життя. Воно покладене в основу інформаційної, пізнавальної, професійної , а також щоденної діяльності людини. Формування читацької культури є одним із головних завдань уроків світової літератури.

       Узагальнений аналіз результатів навчальних досягнень школярів, соціологічні дослідження, численні матеріали фахової преси дають підстави константувати загальне падіння читацької культури в суспільстві, зниження інтересу до літератури. Особливо гостро ця проблема постала при вивченні літератури у старших класах, коли процес читання школярів стає менш керованим з боку вчителя.

     Серед причин, що спричинили розвиток  цієї негативної тенденції, можна виділити такі чинники , як зниження економічного та морально-культурного життя нашого суспільства, засилля масмедійної культури, захоплення молоді комп’ютерними технологіями та Інтернетом.

      Виходячи із сказаного, читацька діяльність із яскраво вираженою комунікативною спрямованістю є провідною на уроках літератури. Завдання вчителя – « поставити читання так, щоб воно розвивало мислення і збагачувало почуття». Учитель повинен навчити дітей розуміти художні твори. Адже кожен твір, яким би довершеним він не був, ніколи не справить враження на читача, якщо той не зрозуміє його до кінця. Школярі не завжди і не все сприймають після першого читання. Дуже часто вони йдуть до розуміння через емоції , що виникли під час ознайомлення з текстом. Домогтися вдумливого прочитання твору можна за допомогою різноманітних форм роботи на уроці. Однією  із них є написання літературних диктантів за змістом твору чи за біографією письменника.

     Така форма перевірки знань учнів формує навички уважного читання твору, вміння визначати головне, співставляти події, встановлювати зв’язки між життєвим шляхом письменника і його  творчістю.

    Запитання, використані у запропонованих літературних диктантах, допоможуть перевірити вміння учнів визначати головних і другорядних героїв, тему та ідею твору, елементи сюжету,знання літературознавчих  термінів, здатність визначати причини та наслідки конкретних вчинків героїв,  вплив літератури на інші види мистецтва.

Для вчителя світової літератури | Переглядів: 1615 | Завантажень: 185 | Додав: Vorobljachyn | Дата: 10.04.2014 | Коментарі (0)

Опис педагогічного досвіду

Для вчителя світової літератури | Переглядів: 1649 | Завантажень: 103 | Додав: Vorobljachyn | Дата: 09.04.2014 | Коментарі (0)

Ми посперечались,чи легко стати автором детективу?

Для цього вирішили дослідити жанрові ознаки , сюжет , мову детективних творів Артура Конан Дойла , Е.ПО, Агати Крісті

На початку твору—захоплююча інтрига, навколо якої розгортається дія ;

В центрі детективу—розслідування злочину та переслідування злочинця;
У творі діють три обов'язкові персонажі : детектив , злочинець, жертва ;
Для вчителя світової літератури | Переглядів: 1084 | Завантажень: 60 | Додав: Vorobljachyn | Дата: 09.04.2014 | Коментарі (0)

Ми вирішили дослідити

Люди народжуються злими чи стають такими під впливом зовнішніх факторів?

Ми знайдемо відповідь на дане запитання, порівнявши героїв творів “Різдвяна пісня у прозі” Ч.Діккенса, “Усмішка” Р.Бредбері , “Хамелеон” А.Чехова, “маленький принц” А.Екзюпері

Для вчителя світової літератури | Переглядів: 1082 | Завантажень: 74 | Додав: Vorobljachyn | Дата: 09.04.2014 | Коментарі (0)

Обличчя війни

Автори проекту:

Озимок  Максим

Блашко Арсен

Для вчителя світової літератури | Переглядів: 1084 | Завантажень: 71 | Додав: Vorobljachyn | Дата: 09.04.2014 | Коментарі (0)

З досвіду роботи

 вчителя світової літератури СЗШ І-ІІ ст. с.Вороблячин Круглій М.М.

Для вчителя світової літератури | Переглядів: 1082 | Завантажень: 133 | Додав: Vorobljachyn | Дата: 09.04.2014 | Коментарі (0)

Тема:    Чому посміхається Джоконда?

 

Мета : навчати учнів вдумливо ставитись до авторського тексту, закріпити знання про особливості новели, антиутопії, футуристичної літератури; розвивати вміння переказувати текст близько до тексту, аналізувати художній твір, будувати власне висловлювання ; виховувати повагу до світової культурної спадщини.

Обладнання : репродукція картини Леонардо да Вінчі «Джоконда», слайди, тестові завдання

Голос краси звучить тихо: його вловлюють найчутливіші вуха

Ф.Достоєвський

«Джоконда» - загадкова відповідь

майбутньому поколінню

Бруно Нардіні

 

 

Для вчителя світової літератури | Переглядів: 2013 | Завантажень: 286 | Додав: Vorobljachyn | Дата: 09.04.2014 | Коментарі (0)

Тема:         Чи можна досягти найвищого блаженства?

 

 

Мета:   поглибити знання учнів про зміст поеми; розвивати навички аналізу тексту, переказу ,        логічного мислення, зв’зного мовлення ; сприйняти формування морально- етичних якостей.

                                                                                                      Коли хто каже: люблю Бога, а                                                                                     

                                                                                                 ненавидить брата свого,- той лже …

                                                                                                                                   Св.Письмо                                                                                              

 

 

Для вчителя світової літератури | Переглядів: 1418 | Завантажень: 203 | Додав: Vorobljachyn | Дата: 09.04.2014 | Коментарі (0)

Тема: Протиставлення життєвого вибору в долях синів Тараса Бульби

 

Мета: схарактеризувати образи Остапа й Андрія в повісті М.Гоголя «Тарас Бульба», розкрити силу характеру Остапа і причини трагедії Андрія; проаналізувати художні засоби створення образів, скласти порівняльну характеристику героїв;

розвивати навички порівняльної характеристики персонажів, переказу, вміння давати розгорнуту відповідь на поставлені запитання;

виховувати моральні якості школярів, формувати уявлення про сильну особистість, формувати громадянську позицію школярів.

 

Тип уроку: урок аналізу-зіставлення образів літературних героїв

Обладнання: повість М.Гоголя «Тарас Бульба», ілюстрації

 

Можна все на світі вибирати, сину, Вибрати не можна тільки Батьківщину.

В.Симоненко

 

Він перейшов з доброї волі.

Чим людина винна? Там йому краще, туди він і перейшов.

Янкель. «Тарас 

Для вчителя світової літератури | Переглядів: 1702 | Завантажень: 95 | Додав: Vorobljachyn | Дата: 09.04.2014 | Коментарі (0)

7 клас.

Тема:

          Г.Белль «Подорожній , коли ти прийдеш у Спа...» .

  Високий антивоєнний і гуманістичний пафос твору.

Мета:

         -показати антигуманний характер війну на основі опису долі скаліченого                

          солдата;

        - поглиблювати навички аналізу прозового твору та окремого персонажа;

        -  розвивати логічне мислення, зв’язне мовлення, уміння висловлювати й        

          аналізувати свої думки;

       -  виховувати культуру усної відповіді : послідовність,доказовість, емоційність,  

          вміння відстоювати власну думку;                        

                                                                                            Ніколи не оповідай своїм дітям

                                                                                           казок про священну війну, кажи                

                                                                                           правду , яка вона є…

Для вчителя світової літератури | Переглядів: 1815 | Завантажень: 293 | Додав: Vorobljachyn | Дата: 09.04.2014 | Коментарі (0)

Пошук
Друзі сайту











Розвиваючі ігри для дітей


Блоги методистів Відділу освіти Яворівської РДА













Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний хостинг uCoz